ارغوان


ღ...ღ سايه روشن ღ...ღ

چگونه پيچک غم , ارغوان شادی را ,

به باغ خاطر ما جاودانه پژمرده ست !

چگونه کم کم زنگار نااميدی ها ,

جلای آيينه شور و شوق را برده ست .

لبان ما , ديری است ,

به هم فشرده چو نيلوفران نشکفته ست .

چنان به زندگی بی نشاط خو کرديم ؛

که نقش روشن لبخند يادمان رفته ست !

 

فريدون مشيری

 



نظرات شما عزیزان:

داداش کوچیکه
ساعت3:30---23 آبان 1391
سلام
یکی از دست نوشته هام هدیش میکنم به شما عزیزم امید وارم خوشت بیاد
زمانه را چه شده است

مردم چرا اینگونه اند

یاد روزهای قشنگ به خیر

روزهای که ندیده ایم

فقط آوازه اش شنیده ام

بابا بزرگ وقتی از قدیما میگه

از اون همه شادیو

معرفتو عشق آدما میگه

آدم دلش میسوزه

بیچاره دل من

طفلکی قلب شکسته ی تو

همه دنبال تکیه گاه عاطفین

اما کدوم تکیه گاه

کدوم آدم سربراه

آهای آدما

به خدا همه لایق محبتیم

اگه دوست داریم همدیگرو

خوبه که جون برای هم فدا کنیم

نکه همدیگروواسه هوس فداکنیم


زهراامینی
ساعت11:59---6 مهر 1391
سلام عزیزم
قشنگه خیلیییییییی
چرابهم سرنمیزنی
راستی چراآدرس جدیدمولینک نکردی
دوستت دارم
یاحق


f@rzin
ساعت0:10---6 مهر 1391
من فراموشت نکردم

نه تو از یادم نمیری

حتی الانم نمیشه

عشقو از من پس بگیری...

این یکی از جدیدترین شعرهای یگانست....

منم عاشق محسنم..

ممنون...


f@rzin
ساعت23:17---5 مهر 1391
سلام ممنون که سرزدی....
بی زحمت یه سر میزنی تو نظرسنجی هم بشرکت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 4 مهر 1391 ♥ 23:1 بـ ه قـلمـ h... ♥


طراح : صـ♥ـدفــ