نيايش


ღ...ღ سايه روشن ღ...ღ

(( خدايا راهی نمی بينم و آينده پنهان است .

اما مهم نيست , همين کافی است .

که تو همه چيز را می بينی و من تو را ,

خدايا در اين دنيا پيوسته در معرض نابودی , هلاک و مرگ هستم

در دل می گويم :

خدايا به خاطر بندگانت معجزات بی شماری می کنی

پس به نجات من هم بيا , مرا آن موهبت بخش که در تو زندگی کنم .

پيش بروم و نفس گسيخته را بکشم

مبادا که از ياد ببرم

تو پناه و آسايش من هستی

با دستی دامن تو را می گيرم

با دست ديگر به تهيدستان و دردمندان ياری می رسانم

مرا در اوقات تنهايی و نيازمندی تنها مگذار ,

ای رحيم و بخشنده

مرا درياب ))



نظرات شما عزیزان:

سوزان
ساعت20:44---12 خرداد 1391

به خدات سفارش مارم بکن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ 8 خرداد 1391 ♥ 1:0 بـ ه قـلمـ h... ♥


طراح : صـ♥ـدفــ